Weißer Terror in Charleston ...

Moderator: Moderatoren Forum 3

Benutzeravatar
Cat with a whip
Beiträge: 13368
Registriert: Fr 4. Jul 2008, 21:49

Re: Weißer Terror in Charleston ...

Beitrag von Cat with a whip »

Einer der "Herrenrassemenschen" die bei den Nazi-Protestmärschen einen Schwarzen zusammenschlugen wurde gerade zu 4 Jahren Gefängnis verurteilt.
Mr. Borden, 20, was one of six men who surrounded and attacked Mr. Harris, 20 at the time, in a parking garage on Aug. 12, 2017, beating him with metal pipes and wooden boards. Mr. Harris was left with a broken wrist and a head wound that required staples. The beating was captured in a video that spread widely on social media.

Two of the six men remain unidentified. Of the four who were arrested, Mr. Borden was the last man to be sentenced.

The three others — Jacob Scott Goodwin, Alex Michael Ramos, and Richard W. Preston — were sentenced in August of last year. Mr. Goodwin, 24, was sentenced to serve eight years in prison; Mr. Ramos, 35, received a sentence of six years; and Mr. Preston, 53, who was described as a Ku Klux Klan leader, was sentenced to four years in prison for firing a gun at the rally.
https://www.nytimes.com/2019/01/08/us/d ... ville.html
"Die Erde ist ein Irrenhaus. Dabei könnte das bis heute erreichte Wissen der Menschheit aus ihr ein Paradies machen." Joseph Weizenbaum
Benutzeravatar
Nomen Nescio
Beiträge: 13100
Registriert: So 1. Feb 2015, 19:29

Re: Weißer Terror in Charleston ...

Beitrag von Nomen Nescio »

kkk-LEADER ??? 4 jahre ?? fremd.
nathan über mich: »er ist der unlinkste Nicht-Rechte den ich je kennengelernt habe. Ein Phänomen!«
blues über mich: »du bist ein klassischer Liberaler und das ist auch gut so.«
Antworten